نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رضایت از ویتسل بالا نیست ! یوونتوس به دنبال یکی بهتر از او ؟

رضایت از ویتسل بالا نیست ! یوونتوس به دنبال یکی بهتر از او ؟

بدون شک همه از علاقه ی ویتسل بازیکن بلژیکی باشگاه زنیت مطلع شده اند و این بازیکن پیشنهاد سنگین باشگاه اورتون را برای پیوستن احتمالی به تیم یوونتوس در حالت معلق نگه داشت تا سرنوشت خریدهای تیم یوونتوس مشخص شود و شاید بانوی پیر نگاهی به او داشته باشد.

 

یوونتوسی ها نیز برای خرید این بازیکن برنامه هایی در سر داشته اند و نام وی در میان 3 نفر اصلی به عنوان کاندید جانشینی پوگبا قرار داده اند و همین موضوع سبب شده تا علاقه ی این بازیکن نیز به یووه همگانی شود.

 

اما نکته ی مهم در این میان عدم رضایت هواداران تیم زنیت از این بازیکن گران قیمت می باشد که اکثریت طرفداران این تیم در صفحات اجتماعی و فوروم های هواداری، به شدت از عملکرد وی در فصل گذشته ناراضی بوده اند و از جدا شدن این بازیکن از تیم خود بسیار خوشحال هستند.

 

از طرفی، عملکرد این بازیکن در رقابت های یورو 2016 نیز چندان قابل قبول نبود و همین موارد باعث شده تا تردیدهای زیادی در میان هواداران یووه برای خرید این بازیکن شایع شود.

 

شاید در میان نام های چون سیسوکو، ماتیچ، متویدی، ویتسل آخرین انتخاب برای پیوستن به تیم یوونتوس باشد و وقتی نگاهی به عملکرد این بازیکنان در رقابت های باشگاهی می اندازیم و آمار و ارقام آنها را بررسی می کنیم، به قرار گرفتن نام وی در ردیف آخر این لیست مطمئن تر می شویم.

 

گفتنی است ویتسل 27 سال سن دارد و از سال 2012 با رقمی سنگین راهی باشگاه زنیت شد و تا امروز بیش از 100 بازی با پیراهن این تیم انجام داده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: